Для всіх, хто шукає гарну святкову залу, щоб відзначити особливу подію, прекрасним варіантом стане банкетна зала Гранд Хол Хрещатик. Загальна площа її складає 450 кв. м і вміщає до 500 чол. Майданчик преміум класу створений для зручності своїх гостей та розташований в самому центрі Києва. Тут можна організувати конференцію, тренінг, презентацію, корпоратив, весільний банкет, ювілей, дитяче свято або концерт.

Обираючи банкетну залу Гранд Хол Хрещатик ви отримуєте не лише високу якість послуг, але і унікальні переваги, аналогів яким немає у столиці:

  • Відмінна локація в самому центрі Києва та ручна транспортна розв’язка.
  • Професійний персонал.
  • Вигідні фінансові умови та корпоративні знижки.
  • Окремий вхід.
  • Наявність гардеробу, ресепшену для проведення реєстрації учасників, комфортних зон відпочинку, окремої скляної кімнати для куріння, додаткова фотозона, а також велика барна стійка для організації Welcome drink.
  • Абсолютно унікальна LED система освітлення купола і колон RGB. Завдяки цій системі освітлення весь хол може бути підсвічений певним корпоративним кольором або кольором, який підходить по стилістиці вечірки.
  • Наявність напівкруглої сцени з розмірами: довжина 8 м, ширина 2,5 м, висота 75 см.
  • Великий світлодіодний екран шириною 7 м. І висотою 4 м.
  • 10 плазм по периметру залу, з можливістю відображення логотипу компанії.
  • Цілодобова охорона.
  • Організація харчування: кава-брейки, обіди, фуршети і банкети. Індивідуальний підбір меню та напоїв.
  • Розміщення Ваших гостей в комфортабельних номерах готелю Хрещатик за спеціальними цінами.

Окрім зазначеного вище, Банкетна зала Гранд Хол Хрещатик пропонує гостям різні типи розсадки та велику місткість, що гарантує комфортність усім запрошеним:

  • Театральна розстановка – до 500 осіб
  • Розстановка ‘клас’ – до 150 осіб
  • Розстановка круглий стіл – до 100 осіб
  • Бенкетна розстановка – до 250 осіб
  • Фуршетна розстановка – до 500 осіб

Ваші гості заслуговують найкращого. Оберіть банкетну залу Гранд Хол Хрещатик та подаруйте усім незабутнє свято. Нехай кожен гість відчує себе VIP персоною.