«Мікрофон частина мого тіла, свято – частина моєї душі»

Давайте знайомитися! Мене звати Антон Білий. Я – той, хто вам потрібен, якщо ви плануєте свято і хочете, що б воно пройшло якнайкраще. Працюю ведучим уже понад 10 років і для мене це не підробіток чи додатковий дохід, це частина мого життя що робить мене щасливим.

За роки праці отримав великий досвід у якості:

  • ведучого на радіо
  • телеведучого
  • сценариста та актора в ТV Production
  • актора
  • гумориста в різних комедійних проектах.

Я не буду писати, що я – суперведучий, краще якого ви не знайдете, я просто скажу, що завжди дотримуюсь своїх правил, які допомагають мені виконувати роботу на найвищому рівні.

10 моїх правил як ведучого

  1. Молодий, креативний, з почуттям гумору

Ведучий повинен вміти «запалювати» натовп своїм настроєм, гумором, бадьорістю та чарівністю. Сумний ведучий – засмучені гості – нудне свято. За такою схемою може працювати «тамада», але ж вам потрібен ведучий.

  1. Креативне бачення заходу, а не шаблонні стандартні сценарії. Індивідуальний підхід до кожного клієнта.

Кожна людина – це особистість., кожен клієнт особливий. Враховуючи усі побажання, пропозиції та смаки, доклавши максимум зусиль, креативних ідей та творчого підходу, можна отримати оригінальне, незабутнє і веселе свято.

  1. Проведення події будь-якого формату
  • Весілля
  • Корпоратив
  • Річниця
  • Випускний вечір
  • Відкриття магазину
  • Презентація
  • Приватні вечірки
  • Камеді виступи

Ведучий повинен бути багатостороннім, обізнаним та компетентний у всьому, що стосується заходу та свята. Цим він демонструє свій професіоналізм та досвід.

  1. Свято повинно сподобатися кожному гостю: і молоді, і більш дорослому поколінню.

Як показує практика, більш легка на підйом на святах буває саме молодь, але ніколи не можна забувати про гостей старшого віку. Кожен гість важливий і має бути задоволеним. Тому вміння правильно підібрати та побудувати сценарій, бути ввічливим, тактовним, але у той же час «душею компанії» – моє золоте правило на будь-якому святі.

  1. Зовнішній вигляд

Тільки елегантний одяг, класичний з елементами обраного стиля подій. Ведучий завжди повинен залишатися ведучим: красивим, охайним, викликати довіру.

  1. Жодного алкоголю. Робота – це робота

Тверезість доводить твій професіоналізм, серйозне ставлення до роботи та повага до справи, якою ти займаєшся. На підпитку та задоволеними повинні бути гості свята.

  1. Публіка завжди різна. Від робітника до олігарха.

Вміння знайти підхід, спільну мову, стати близьким до народу, бути на короткій нозі з людьми абсолютно різного прошарку суспільства, соціального стану та достатку – особливий талант далеко не кожного ведучого. Почуття гумору, відкритість, чарівність, вміння імпровізувати у будь-якій ситуації – найкраща риса для зближення з гостями.

  1. Позитивний підхід

Жодні особисті проблеми чи негативні фактори не повинні заважати роботі. На цей день люди чекали довго та з нетерпінням, щоб відпочити та повеселитися. Усе повинно бути легко, впевнено та на найвищому рівні.

  1. Робота повинна приносити задоволення

Завжди пам’ятати, що проведення заходу – це не лише робота, але і частина мого життя. Час швидко плине, тому його потрібно цінувати та проживати кожну мить на повну, віддаючи усього себе улюбленій справі.

  1. Допомога чи повна організація свята

Грамотна організація свята – важка праця, що під силу далеко не кожній людині. Довірте своє свято професіоналам, розслабтеся та отримуйте задоволення від хорошої атмосфери, веселощів та позитиву.