Ведучий Антон Білий
«Мікрофон – частина мого тіла, свято – частина моєї душі»
Давайте знайомитися! Мене звати Антон Білий. Я – той, хто вам потрібен, якщо ви плануєте свято і хочете, що б воно пройшло якнайкраще. Працюю ведучим уже понад 10 років і для мене це не підробіток чи додатковий дохід, це частина мого життя що робить мене щасливим.
За роки праці отримав великий досвід у якості:
- ведучого на радіо
- телеведучого
- сценариста та актора в ТV Production
- актора
- гумориста в різних комедійних проектах.
Я не буду писати, що я – суперведучий, краще якого ви не знайдете, я просто скажу, що завжди дотримуюсь своїх правил, які допомагають мені виконувати роботу на найвищому рівні.
10 моїх правил як ведучого
- Молодий, креативний, з почуттям гумору
Ведучий повинен вміти «запалювати» натовп своїм настроєм, гумором, бадьорістю та чарівністю. Сумний ведучий – засмучені гості – нудне свято. За такою схемою може працювати «тамада», але ж вам потрібен ведучий.
- Креативне бачення заходу, а не шаблонні стандартні сценарії. Індивідуальний підхід до кожного клієнта.
Кожна людина – це особистість., кожен клієнт особливий. Враховуючи усі побажання, пропозиції та смаки, доклавши максимум зусиль, креативних ідей та творчого підходу, можна отримати оригінальне, незабутнє і веселе свято.
- Проведення події будь-якого формату
- Весілля
- Корпоратив
- Річниця
- Випускний вечір
- Відкриття магазину
- Презентація
- Приватні вечірки
- Камеді виступи
Ведучий повинен бути багатостороннім, обізнаним та компетентний у всьому, що стосується заходу та свята. Цим він демонструє свій професіоналізм та досвід.
- Свято повинно сподобатися кожному гостю: і молоді, і більш дорослому поколінню.
Як показує практика, більш легка на підйом на святах буває саме молодь, але ніколи не можна забувати про гостей старшого віку. Кожен гість важливий і має бути задоволеним. Тому вміння правильно підібрати та побудувати сценарій, бути ввічливим, тактовним, але у той же час «душею компанії» – моє золоте правило на будь-якому святі.
- Зовнішній вигляд
Тільки елегантний одяг, класичний з елементами обраного стиля подій. Ведучий завжди повинен залишатися ведучим: красивим, охайним, викликати довіру.
- Жодного алкоголю. Робота – це робота
Тверезість доводить твій професіоналізм, серйозне ставлення до роботи та повага до справи, якою ти займаєшся. На підпитку та задоволеними повинні бути гості свята.
- Публіка завжди різна. Від робітника до олігарха.
Вміння знайти підхід, спільну мову, стати близьким до народу, бути на короткій нозі з людьми абсолютно різного прошарку суспільства, соціального стану та достатку – особливий талант далеко не кожного ведучого. Почуття гумору, відкритість, чарівність, вміння імпровізувати у будь-якій ситуації – найкраща риса для зближення з гостями.
- Позитивний підхід
Жодні особисті проблеми чи негативні фактори не повинні заважати роботі. На цей день люди чекали довго та з нетерпінням, щоб відпочити та повеселитися. Усе повинно бути легко, впевнено та на найвищому рівні.
- Робота повинна приносити задоволення
Завжди пам’ятати, що проведення заходу – це не лише робота, але і частина мого життя. Час швидко плине, тому його потрібно цінувати та проживати кожну мить на повну, віддаючи усього себе улюбленій справі.
- Допомога чи повна організація свята
Грамотна організація свята – важка праця, що під силу далеко не кожній людині. Довірте своє свято професіоналам, розслабтеся та отримуйте задоволення від хорошої атмосфери, веселощів та позитиву.